18 DECEMBER!!


Hej mina kära vänner!

Jag sitter fortfarande i skolan & ska göra klart en historiainlämning. Sen när jag kommer hem, vet ni vad jag ska göra då??
Joo! Jag ska njuta av min ledighet. Av att jag inte har ett skit kvar i skolan!
En dag kvar i skolan nu. Eller i princip bara en avslutning med betyg & så.

Fick reda på rättskunskapen innan. Får bara ett G i den kursen, men jag är ändå nöjd för jag tyckte verkligen att det var skitsvårt!
Sen fick jag reda på mitt inköp och varuhanteringsprov som vi gjorde i onsdags, där blev det ett MVG :)

Jag kan lägga upp en bild på min & Carolines hemsida som är klar nu oxå. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med den. Har inte fått något fast betyg på den än, men lärarna tyckte det såg bra ut iaf (A) :)






I morrn efter skolan blir det en mysig fika med Caroline sen ska jag hem & hjälpa mamma med julgodis & julstäd!

Nej, nu måste jag verkligen skriva klart historian!
Men jag uppdaterar sen när jag kommer hem :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Miriam

sketasnyyyyyyggt pillis!

2008-12-19 @ 15:46:14
URL: http://mirremurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0