Dagen efter! :)


Heeeeeej bloggen & alla läsare! :)

Idag är det så kallade "dagen efter" . Huvudet värker lite, man är trött & framförallt väldigt törstig. Jaa, men känner sig rätt äcklig faktiskt!
Det var fest igår om du inte förstod! :)
Vi firade att vi hade fått jullov. Det gjorde vi i Tranås i Lovisas & Amelias lägenhet! Tack för jag fick komma!

Till en början var det bara tjejer & det skulle nog bara ha vart några stycken. Efter några timmar var lägenheten full. Folk gick runt & hånglade med alla, det hälldes öl, cider & sprit på de mest underliga platserna & det var folk som spydde!

Haha, det är rätt spännande! :D


Kul hade jag iaf & det tror jag riktigt många andra hade med (: Iaf dem i mitt umgänge!



Bilder från festen kommer senare. För nu är jag hos farmor & har precis ätit frukost & så. Sen ska jag hjälpa henne & klä julgranen & duscha & göra i ordning mig lite. För seeeeen. Vid 15.32 går mitt tåg till Stockaryd & till världens bästa A :) .

Där ska jag tillbringa de närmaste dagarna & sen på tisdag ska vi till farmor & fira jul.
Jag fattar inte. Det är julafton på onsdag! Det var ju inte längesen jag satt & skrev att jag längtade efter jul & nyår!

SJUKT VA TIDEN GÅR FORT.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv & göra något vettigt! :)
Uppdaterar nog inte på ett par dagar. Så ha det bäst! :)



Lillebror, du är bra!




puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår Pillan:D

Igen, snart! (;

:*

2008-12-20 @ 19:52:41
URL: http://thisismylife-lalla.blogspot.com
Postat av: malin <3

"Folk gick runt & hånglade med alla"



hahahaaaaaaa

2008-12-21 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0