Dagen före dopparedagen!


Heeejsan!
Vi kom precis hem från farmor & jag känner mig som en uppstoppad korv. Fy vad jag inte vill ha julmat just nu.

Mamma & jag var nere på stan innan & köpte lite saker till mitt rum, så jag har satt upp det precis. Blev fint!



I morrn är det julafton! Helt sjukt ju.

Alla längtar jämt till julafton. Jag gör verkligen inte det. Det känns deprimerande. Jag vet inte varför. Jag får ju vara med min famil & så.
Jag vet inte om jag är knäpp eller vad jag är. Men jag tänker så mycket på människor som inte har någon & fira jul med. Folk som sitter helt ensamna & kanske inte får en enda julklapp!
Jag tycker så synd om dem.



Svårt är det & svårare blir det att leva ett normalt liv. Man är så beroende av andra, vad andra tycker och vad andra gör. Åh, jag hatar detta sjuka samhälle. Det blir ju bara värre hela tiden.

Himla skit säger jag bara.

Nu ska jag plocka in lite kläder i garderoben, sen ska jag gå & lägga mig.
Uppdaterar i morrn!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: HENRIK:T

Vill säga GODJUL PÅ DEJ. PUSS PUSS. Hoppas du får en trevlig JUL i mån. PUSS PUSS

2008-12-23 @ 23:50:35
Postat av: Anonym

sötnos, fattar vad du menar. jag ser verkligen inte heller fram emot julen nu längre, känns inte lika kul.

men hoppas det blir bra iaf <3

2008-12-24 @ 00:23:32
Postat av: Miriam

oj, de va från mig

2008-12-24 @ 00:23:49
URL: http://mirremurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0