Dreams

Hej, jag har inget att göra.
Mitt förra inlägg råkade jag radera & orkar inte skriva igen.
Så jag sysselsätter mig med det här ist.


3 saker jag skäms över
- Att jag ibland vräker ur mig saker som jag egentligen inte mernar
- Att jag väldigt ofta tycker illa om människor & att jag allt för ofta snackar illa om andra människor
- ?


3 saker jag är stolt över
- Att jag i denna jobbiga tid har lyckats med bra studiereslutat fast det har vart sjukt mycket runt omkring
- Att jag är mig själv väldigt ofta
- Att jag har lyckats rätt bra i livet


3 saker jag vill göra 2009
- Ta körkort
- Beställa en drink på en bar
- Åka utomland med mina vänner


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma
- Alla roliga fester
- Turkiet
- ?


3 saker jag inte riktigt kan klara vardagen utan
- Mina vänner
- Min familj
- Musik


3 personer jag avundas
- Lars Winnerbäck - För att han gör så sjukt bra låtar & för att han menar något med det han gör & vill med sitt liv
- Min mamma - För att hon är så sjukt stark både fysiskt & psykiskt
- Min storasyster Malin - För att hon är en bra förebild, någon som jag alltid har sett  upp tilll


Sååååå, nu ska jag lägga mig & plugga på inköp & varuhanteringsprov.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: elojna

sötnöt.. snart ha du ju jullov! fy va göttigt för dej! e avundsjuk som tusan kan ja lvoa :) puss

2008-12-17 @ 10:37:29
URL: http://elojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0