Första december


MÅNDAG!

Yes gott folk. Nu är det 23 dagar kvar till julafton! Jag tänker inte sätta mig & skriva som min farmor sa innan "kära tider vad tiden går" . Men jag kan gott hålla med henne om att JAAA det gör den!

Jag pluggar & det går skit! Det går in i ena örat & ut i andra när jag läser högt för mig själv.
Men jag är taggad nu. Jag ska klara de här sista veckorna. Det är ju för tusan bara 2,5 vecka kvar till jullov :):)

Hoppas du har haft en bra dag, för det har jag (: Fast det är måndag & fast det är tråkväder och allt det där! Man kan ju inte vara sur jämt ju, så funkar det inte :):)

Jag var ju på julskyltning igår ja. Tog lite kort som jag tänkte visa för er :)
Här kommer dom;






Wiihu vilka egon jag & Caroline är!

Vi tar jämt kort på oss själva (eller jag tvingar Carro att vara med) fast vi inte ens ska ta på oss! Hum..



Just det!
Jag var ju med Sanna & Amir sen efteråt och jobbade med låten. Den är ju så gott som klar nu. Råkade fånga dess på en bild med.
Så dem får du oxå se innan du lämnar bloggen för denna gången, hoppas jag! ;)



Vilka kompanjoner ;) Haha!

Nu MÅSTE jag plugga vidare! :)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0