FREDAG = FRI DAG! :)


Wiiiihu! :D
Idag kan man faktiskt inte vara annat än glad.

Luciafirande när vi kom till skolan. Esteterna sjöng lite för oss :) Duktiga!
Sen fikade vi lite med klassen ( med vår oerhört sammanhållna klass! ) .
Sen kollade vi på dem fulla 3:orna som dansade runt granen (:

Haha, det är helt sjukt att vi ska stå där nästa år & dansa runt granen. Sista julen i skolan någonsin, om man inte pluggar vidare då förstås! Lite sorgligt faktiskt. Jag trivs ändå väldigt bra i skolan & tur är väl det :):)

Förövrigt tror jag det kommer bli en riktigt bra helg, eller jag är ganska säker på att det kommer bli det.
I morrn (lördag) blir det staden, någon stad i alla fall, antingen Linköping, Norrköping eller Jönköping för att julhandla lite med världens bästa A.

Jag har tagit massa bilder idag på massa olika människor, så dem tänkte jag bjuda på! :)

















Uppdatering någon gång under helgen blir det nog :)
Nu ska jag fixa lite!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0