Fy sjutton för 17:de december!


Hej!

Bad day - iaf halva dagen.
Det gick dåligt på matteprovet. Kan ju faktiskt inte betyda mer än en sak så jag behöver ju inte tala om.
Där i mot gick det bättre än väntat på inköp & varuhanteringsprovet idag så jag kanske har något att hurra för ändå.

Jag har gjort klart alla sista läxor förutom historian som jag egentligen inte orkar göra men som jag måste göra!

Mamma ringde innan & berättade hur det låg till med min låtsaspappas morbror ( han har mått dåligt länge ) . 
Jag förstår inte varför allt ska ske på en gång. All skit på en gång.
Nu är jag sådär depp igen!  SKIT!

Now it's to late . 
Jaa, dessa ord ekar i huvudet på mig. Det blir ju inte bättre precis.



Jag hoppas på en lika bra helg som förra helgen & på ett riktigt sjukt skönt lov!
Jag längat så det gör ont efter ledighet & vila. Efter fritid utan plugg.
Guuuu va underbart det ska bli! :)

Du är den finaste som finns, glöm inte det!  <3

& bara för att Caroline Gustafsson är den finaste VÄNNEN som finns så ska vi få vara med på kort (A) :)



puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0