HEEEY BRA DAG


Hum, jag vet inte vad det är, men mina dagar blir bara bättre & bättre hela tiden.
Kanske beror på att läxor & prov minskar hela tiden nu, nästa vecka blir tuff, men sen är det ju bara en vecka kvar i skolan, åh va underbart det ska bli!:)
Ellller så beror det på någon, någon väldigt bra! :X .

Jaja, det spelar ingen roll, jag är glad & lycklig & allt det där, så det är ju bra :)

Prov innan, det gick helt okej faktiskt. Trodde det skulle gå sämre. Sen fick vi reda på prov sen förra veckans praktiska marknadsföringsprov. Det gick oxå bra, otroligt bra tycker jag!
Nu har jag rast till klockan 2, det ärlite segt. Men bättre det än lektion iaf! :D

Åhh, jag vill ha en klänning, NUU!
Blir så himla sugen på att en utav alla fina klänningar på asos! En fin nyårsklänning kanske.
Det kanske är någon mer som vill köpa så kan man ju betala frakten ihop, det kan ju bli rätt dyrt faktiskt :(

Här kommer lite bilder på klänningar jag tycker är fina!



Klänning 724,44 SEK



Klänning 421,50 SEK



Klänning 526,88 SEK



Nu ska jag gå & göra något annat (:
Uppdaterar ikväll!

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0