Jag kunde börjat vid 12 :@


Åhhh! 
Om jag hade vetat att vi inte hade någon engelska så hade jag fått aslång sovmorgon.
Jag hade verkligen behövt en sovmorgon & det hade jag kunnat få. Jag blir så sur! :(

Men nu är det som det är & vår nästa lektion börjar vid klockan 12!


Hoppas din helg har varit bra vad du nu än har gjort.
Jag har inte gjort ett skit på hela helgen typ. Jobbade gjorde jag i lördags morgon från klockan 6 till 1! Jag var skittrött sen på lördagkvällen så jag gick & la mig ganska tidigt.
På söndagen blev det inte heller mycket. Jag sov länge, sprang, pluggade & gick & la mig i princip.

Nu ska jag snart gå & äta. ÄCKLIGA POTATISBULLAR.
Uppdaterar ikväll!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Tyckte du sprang runt så mycket på lördagskvällen innan du la dig..(hihi)

Du är så söt, och underbar! Älskar dig!



Jobbigt med inställda lektioner, här försov jag mig i morse, så jobbigt! Kramar

2008-12-08 @ 13:42:22
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad glad jag blev för kommentaren ! <3

hhihi jaa de ska jag men jag blev distraherad :O (hm) hihi

Åhh, du e underbar och fiin , bästa pernillla jag älskar dig <3

2008-12-08 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0