JULAFTON :)


GOD JUL MINA KÄRA LÄSARE!

Idag är det dagen som alla väntat på - JULAFTON! :)

Hur brukar du fira jul?

Själv ska jag verkligen inte göra ett skit idag. Alla mina syskon brukar komma hem ( 5 stycken! ) . Men i år gjorde de inte det utan de kommer på fredag ist. Vilket betyder att jag antagligen inte firar min julafton förren på fredag i år. Det är mycket roligare att öppna sina julklappar samtidigt som alla syskonen så jag väntar nog även om det kommer kännas konstigt :P .

Idag är det inte bara julafton! För det är någons födelsedag oxå. Inte vems som helst utan Anthons.

Grattis världens bästa Anthon på födelsedagen! <3



Haha, jag har försökt fördriva tiden idag. Först genom att lägga mig & kolla på ett års julkalender; Pelle Svanslös! Det var inte så kul. Så då satte jag mig på mitt golv & skulle pyssla lite. Men jag kom på efter en stund att nej. Det var inte kul själv.
Nu sitter jag här - SOM VANLIGT.

Lite bilder från julfirande hos favvofarmor igår!
Kommer här;











GOD JUL MINA VÄNNER :) <3

Tänkte gå ut & gå med min hund nu sen ska jag ta en varm låååång dusch!

Känns som om det kommer bli ett par uppdateringar idag.
Så jaaa; på återseende ;)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: lalla

God Jul Pillan!:)

17 pers har vart hos oss sen 13.00

så mkt paket och mycket folk(A) mys!

:

2008-12-24 @ 19:49:04
Postat av: Malin

har väntat på uppdatering hela dagen :O:D

2008-12-24 @ 22:16:41
Postat av: max

Mys jul mys jul pernilla har en mys jul!

2008-12-25 @ 00:21:42
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0