Juldagen


Heeeeeeeeeeej bloggen!

Nu är julafton över & det är ett helt år kvar till nästa gång.
Hoppas du hade en fin julafton med mycket paket & mycket god mat!



Jag har inte så mycket att berätta. Jag hade en otroligt tråkig julafton i år, tyvärr! Jag borde inte klaga för det finns dem som hade det så grymt mycket sämre, men det gör jag visst ändå!
Jaja, skitsamma! Nu är julafton över för i år iaf :X



Jag & kameran hade lite roligt i går iaf, så ja du får kolla på bilderna om du vill, om inte så får du väl blunda eller nått! ;)





EGOIST - JAVISST :)

Nu ska jag & Christoffer göra pepparkakshus (:

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Max

varför var den tråkig?

2008-12-25 @ 12:55:13
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0