Lycklig eller olycklig?


Baaaha!
Jag kan inte säga något annat än att detta har vart en bra dag!

Men jag är på såntdär lite jobbigt humör - tänkarhumör. Måste skriva av mig lite.
Jag tänker ofta på det där med att vara lycklig och olycklig.

Är du en lycklig eller en olycklig människa?

Jag kan stå upp & ärligt talat säga att jag är en riktigt lycklig människa. Jag har vänner, riktiga vänner som jag vet alltid ställer upp.
Jag har en mamma, en pappa (som jag i och för sig knappt inte har någon kontakt med), syskon, farmor, farfar, mormor.. Ja, jag har en familj. En familj som bryr sig och en familj som ställer upp.

Det finns många faktorer till att människor inte är lyckliga eller mår dåligt på ett eller annat sätt.
Det är ju så olika från människa till människa. Vissa syns det mer på och andra mindre.
Men man behöver prata med någon om sina problem. Det blir riktigt jobbigt i längden och gå och hålla på allt inom sig.

Jag sitter inte här och skriver för att jag vill säga att jag är bäst och vet allt om hur människor mår och så vidare.. Jag är intresserad av människors liv i övrigt. Hur andra lever. Hur andra mår. Om dom mår dåligt - vad som tynger osv.

Jag vara bara tvungen att dela med mig lite av mina tankar och funderingar.


ATT..

..någon kan vara så underbar.
..någon kan vara så perfekt.
..någon kan glädja så mycket.

Det är helt sjukt!

Nu ska jag gå & lägga mig tror jag.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0