Onsdag 10/12-08


Speciellt till ♥

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år!
Grattis till storasyster som har namnsdag (Malin) & fyller hela 28 år idag! :)
Hoppas du får en bra dag. Saknar dig hjärtat! <3



Yeees, onsdag idag. Födelsedag, namnsdag & nobeldag. Tror inte det är något mer som är annorlunda.
Har vart en helt okej dag i skolan :) En redovisning som gick skit + typ 3 andra lektioner så det har inte vart så värst jobbigt.

Nuuuu ska jag se hur många som svarar; Hur har din dag varit? :D

Rättskunskapsprov i morrn, det kommer gå urdåligt. Men om mina läsare önskar mig lycka till kanske det går bättre (A) :):) Haha!

Jag bjuder på lite flumbilder på mig & Carro från idag.
Det är mycket Carro på bilderna. Kanske för att jag är väldigt mycket med henne.
Jag vet att jag har nämt detta innan...
Men jag klarar mig verkligen inte utan henne, så det så! :X








"Jag vill oxå ha hår på brösten som du har" , höhö :):)



Nuuu ska pernilla wedenhag plugga rättskunskap.
Glöm inte & säg lycka till (A)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Miriam

JAG SVARAR: Min dag har varit långtråkig, men ganska skön faktiskt.

Hoppas RKn går bra du gulleeeet ;D

2008-12-10 @ 20:49:17
URL: http://mirremurr.blogg.se/
Postat av: malin

men pillan du har ju massa hår på vårtorna ju :O ;)) hihihi lyylllos dej :(

2008-12-10 @ 21:17:04
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: carrobarro!! ;D

hoppas håret växer ;X haha

Good LUCK tomorrow Lars honey!! :D

JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG <333

2008-12-10 @ 21:37:57
Postat av: Marina

Dagen har varit rätt okej...

usch du behöver nog komma upp snart och hjälpa köpa lite nytt till garderoben...

Ha det bäst, älskar dig. Kramar

2008-12-10 @ 22:47:29
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0