Save tonight


Save tonight med Eagle eyed cherry - En riktig klassiker! :)

Torsdag igen.. Jag sitter i skolan & pluggar på rättskunskapsprovet som vi har sista timmen idag. Det är sjukt nervöst. Jag måste göra lite bra ifrån mig på detta provet. Men det är ju så sjukt svårt.
Jag villvillvill klara det! & jag skaskaska klara det! :)

Ikväll ska jag & Caroline sitta kvar i skolan efter skolan & göra klart vår hemsida till Cream som för er som inte vet är en klädaffär. Vi har på handelsprogramet en kurs som heter näthandel B & då har vi fått i uppgift att göra en hemsida åt olika företag här i Tranås. Det är rätt kul, men mycket jobb med! Mycket pill för att få det bra liksom.

Sen när jag kommer hem ska mor min färga mitt hår & jag hennes. Sen måste jag städa oxå. Mitt rum ser ut som en svinstia igen! :( . SEN efter det måste jag göra en historiainlämning oxå ja! Hum.. Undra hur jag ska hinna allt!? Äsch, det fixar jag nog på något sätt :):)

Nu ska jag fortsätta plugga lite!
Kul med kommentarerna, alltid lika roligt att läsa när man har fått några :)

Uppdaterar nog lite senare sen!
Ha en kanondag kära läsare.


puss ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Gud vad du verkar ha mycket. Själv har vi en inlämning i morgon, och en nästa vecka som ja ginte börjat på knappt.. Sen har jag det mesta efter jul och nyår. Så tyvärr blir det mycket plugg för mif under den tiden, trist!

Jag är inne i en dålig period, så jag orkar inget göra.

Jag hoppas du får en bra dag. Kramar

2008-12-11 @ 09:29:08
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: malin



hehe, neee de har ja fan inte ! :O eller joo barea tjuvkikat (A)



Pernilla du förstår inte hur glad jag blir när du säger såå, du får en verkligen att känna sig värdig. Du är verkliugen en helt sjukt bra vän, det går verkligen inte att tycka illa om dig, för du gör alltid alla så glada med din glädje ! älskar dej, jag är så glad att jag slapp åka jorden runt för att hitta en vän som dej, räcker med att åka till askeryd nu ju ;)



<33333

2008-12-11 @ 13:05:54
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Miriam

Åh, kommer du ihåg när vi lyssnade så himla mycket på den låten under gårdsgäng 2007?! det var härligt :D

2008-12-11 @ 21:53:05
URL: http://mirremurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0