Tisdag 16/12-08


Heeey läsare :)

Nu har jag haft det där förbannade matteprovet. Det gick sådär, men jag hoppas på ett G iaf!

Idag blir en rätt lugn dag. Endast mentortid, samhäll & företagsekonomi kvar :)
När jag kommer hem blir det plugg för i morrn har jag mitt allra sista prov detta året, det känns helt underbart!

Onsdag eftermiddag innebär Holavedssalongerna - Det är uppträdanden från Esteterna på skolan.
Torsdag eftermiddag innebär 2:ornas julshow :)
Fredag innebär en lektion på morgonen, avslutning i aulan vid 09.30-10.15.
Efter detta har jag JULLOV! Fattar ni? J U L L O V ! :)

Det ska jag fira med min vän Caroline, vi ska äta kinamat på den nya kinaresturangen i Tranås, sen efter det blir det en hel mysdag på stan (:

Nu ska jag plugga på provet, uppdaterar nog senare!

Åhhh, att man kan sakna någon så mycket!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0