Tisdagen den 2/12-08


Fööörst vill jag säga grattis till Emma som fyller 17 år idag (:
Hoppas du har haft en bra dag!

Bra dag idag! :D . Fast den började SKIT!
Jag kunde inte sova igår. Låg & tänkte och tänkte och tänkte tills jag tydligen somnade, för 00.36 var sista gången jag kollade på klockan eller nått :) .
Jag kan ju då säga att jag var ganska död i morse när jag gick upp! Idrott på det när man kom till skolan, sen ännu värre; MATTE. Jag fattar nada nu.
Vi håller på med andragradsekvationer, det är så sjukt svårt! USCH.
Men som sagt, det blev en rätt bra dag ändå (:

Vi hade ingen mentor eller samhäll idag, så jag & Anna gick på stan. Jag hittade julklapp till lillebror. Så inte många julklappar var nu. Vi testade lite kläder & grejer med, haha! Kommer bilder på det sen :)
Sen åt vi. På värdlens godaste fik; Bakfickan :) . Men mättare än jag var efter det har jag nog aldrig vart. jag mådde illa! Haha!
Det är inte bra att äta så mycket! :P

Här kommer bilder, så enjoy! ;)





Anna pluttan :)



Hahah, sexig klänning, i ROSA dessutom! ;)
Ville testa en svart, men den fanns inte i min storlek!




Världens godaste & största baguett!
Halva, sen tog det stopp! Haha :)
Tack för en mysig stund på stan med sig stumpan (:

Nu ska jag kila & hitta på annat. Just det. Någon skulle ju ringa ja! ;D

Kanske uppdaterar sen! :):)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0