Torsdag - SNART FREDAG :)


Torsdaaag idag.. wiihu! :)

Bara 3 lektioner, två av dem är de värsta på hela veckan - rättskunskap & historia!

Nu sitter jag och tänker på vad jag hade njutit om jag hade fått ha sovmorgon. Börjar egentligen inte förrens 09.40 - MEEEN. Eftersom jag bor på landet så har jag ingen skjuts senare in till bussen. Börjar bli trött på det där, jag vill med ha sovmorgon när jag har sovmorgon :( . Jaja, inget ni läsare kan göra något åt iaf ju!

Lite plugg idag, sen är det helg & ledigt. Jag ska jobba på pastejköket på lördag. Tråkigare än tråkigast, men jag tjänar ju pengar iaf! :)

Nu ska jag göra lite historia, men jag uppdaterar ikväll!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: LirreBlirrePäronPung

Kom o slagga här babe ;D Hoppas allt är fint iaf :) <3

2008-12-04 @ 15:50:44
URL: http://linusmicaelemanuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0