Godkväll!

Godkväll bloggen!

Hoppas mina kära läsare har haft en bra dag. Jag behöver inte fråga i fall ni har haft en bra dag. För om jag gör det är det aldrig någon som svarar ändå. Så det känns så meningslöst :P . Haha!

Jag har haft en bra dag faktiskt.
Prov & sånt shiiit. Men jajajaja. Jag ska inte prata om den där skiten mer nu. För jag har kommit på att jag alltid klagar! Detta är inte någon himla klagoblogg, men det har ju typ blivit det av många anledningar.

Jag ska verkligen försöka bättra mig & skriva om roliga saker, typ vardagliga saker. Tyvärr hör ju skitsaker till vardagen oxå. Men iaf, bättre ska det bli.

Jag kan ju påpeka för er närmaste som läser min blogg att jag inte har haft någon bra tid nu det senaste. Det har vart mycket i skolan som ni vet & sen är det massa annat med.
Så att jag har mina humörsvängningar får människor i min omkrets stå ut med.


Jag försår inte;

Varför någon som är så glad annars är så ledsen.
Varför någon som har mått så bra innan helt plötsligt ska må så dåligt.
Varför någon ska ha så svårt att släppa en annan människa ur tankarna.

Jag förstår inte hur något kan ha vart så förbannat bra & sen blir allt bara skit.
Det är konstigt hur fort något kan förändrats.
Men blir bättre, det är jag helt säker på.

Nuuu ska jag fasen inte deppa mer.
I morrn SKA bli en perfekt dag.

puss ♥




Allt var så lätt när man var liten..

Kommentarer
Postat av: Marina

jag bara älskar bilden, lilla pillis

2008-12-09 @ 23:25:14
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: malin

jag har haft en braa dag :D har du ?



vilken snyggg bild , DU e snyggg <33 pussseen älskling

2008-12-10 @ 15:42:36
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0