Första advent


Godkväll bloggen!

Nu är det återigen söndag & skola i morrn, jag hatar verkligen söndagar! Usch.

Idag har jag vart på julskyltning i Tranås. Åkte in med tåget, mötte upp Carropluttan som var som hon brukar - glad :D .
Vi gick & försökte hitta julklappar, men icke! Det är svårt tycker jag. Väldigt svårt.

Efter detta cyklade jag hem till farmor som precis hade lagat mat. Jag åt. Sen ringde Sanna och frågade om jag var klar så vi kunde cykla till Amir och göra klart vår låt till julshowen. JAG VET! Vi ska va med i julshowen. Med egen låt dessutom. Helt sjukt om du frågar mig :) .

Vi sjöng oss hesa. Ja, vi höll på så länge att våra röster brast. Inget kul! Haha! :)
Det blir nog några fler träffar och lite mer pill med låten innan den är helt klar. Men det blir intressant och se hur det går!

Nu ligger jag i farmors & farfars bäddsoffa och ska försöka sova. Jag sov till 1 idag, så ja. Man kan ju typ gissa att jag inte är trött än :)

Meeeen. Jag måste försöka sova, för det är ju faktiskt en dag i morrn med.
Så sov så gott gott folk :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart gumman ! :)

2008-12-01 @ 21:41:34
Postat av: Anonym

vi är alltid egon! men det är såna vi är;) och vi är JÄVLIGT snygga med xD



Du är bäst Pillan<3

2008-12-03 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0