Hemma med matlagning & plugg :)

Heeeey bruschan (;
Haha! Det är så fult uttryck, fas faktiskt ganska kul att säga!

Hoppas din dag har varit bra, för det har min :)

Det började med att jag inte fick någon sovmorgon för mamma inte kunde skjutsa ( inte så kul kanske ) , men sen när jag kom till skolan skulle jag öva på marknadsföringsprovet som jag skulle haft idag, men vår underbara lärare Björn Borg *fjäsk* sa att jag inte behövde göra det förrens i morrn! :) UNDERBART .
Sen hade vi Praktisk marknadsföring & vi fick tillbaka vårt prov sen förra veckan, jag blev förvånadsvärt nöjd med resultatet VG+ (:

Efter det gick jag & Carro & fikade, det var riktigt mysigt! :) . Att två människor kan vara så lika, det är ju helt sjukt, haha! Vi pratade om allt mellan himmel & jord! 
Tack för du finns min vän! 
Efter fikat gick vi lite på stan, i inredningsaffärer. Åh vad jag älskar Moster Malla! Så himla fina saker. Tog lite kort som kommer lite längre ner!
Sen hade vi 2 lektioner kvar, de två tråkigaste på hela veckan  Historia & Rättskunskap :( . Men det gick bra idag :)

Så jag ska verkligen inte klaga på min dag, den har vart kanon (:

 





Lite fina bilder från Moster Malla :)



Nu ska jag plugga lite granna :)
Kanske lite uppdatering senare!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

du e min favvis <3

2008-11-27 @ 20:25:21
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0