I wear a halo


Okej, idag har jag inte vart en trevlig person. Jag tycker rent ut sagt synd om dem som har fått stå ut med mig, förlåt! Men jaja, bad days har väl alla ibland. Bara att hoppas på en bättre dag i morrn :)
Nu har jag precis vart & solat lite solarium, det var riktigt skönt. Men nu väntar rummet på mig. Jag ska nämligen göra om lite. Det ska bli en soffa & lite stuff! :) . Det blir nice, för det var riktigt längesen jag gjorde om på mitt rum.

Åh, jag längtar så oerhört mycket till jul & nyår nu. Mest julen för tillfället, sen efter julen får man se fram emot nyår :) . Jag älskar när vi tar fram julpyntet & börjar sätta upp sakerna. Att springa runt i huset & känna att julen snart är här, det är verkligen en underbart, en tradition som uppfylls år efter år...efter år, oh ja ni vet :)

Nyår i år måste bli bra! (: . Som Ida sa, det skulle vara kul med en "finfest" så man någon gång får klä upp sig & känna sig lite fin på riktigt. Att se alla killar i kostym & grejer vore najs! :)
Det är något som tål & tänkas på!

Nu måste jag kila till rummet, sen blir det lite rättskunskap för vi har ett riktigt sugit prov i det på fredag! BLÄÄ.
Ha det bra alla! :)

Om 2 dagar är jag hos dig.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0