Livet går vidare

Usch, dåligt av mig. Ingen uppdatering sen i söndags - Sorry!

Jag har haft mycket att stå i, eller egentligen har jag väl inte det, men tiden som finns räcker inte till hur mycket man än vill det. Det känns som om tiden bara rusar iväg hela tiden. Snart är det jul, det är helt sjukt. 
På tal om jul så köpte jag nästan alla mina julklappar igår, för jag var i Ullared, det känns riktigt skönt faktiskt! Det känns oxå som om jag hittade på rätt bra julklappar i år oxå. Jag brukar ha den sämsta fantasin som finns, men i Ullared finns det mesta man behöver, så det är bara & gå titta lite så hittar man på något till mamma & något till pappa osv.. :) Kanonbra ju!



Idag är jag hemma från skolan, för jag hade sån fruktansvärd huvudverk i går när jag gick & la mig. Likadant var det idag när jag vaknade. Så jag stannade hemma. Det är skönt på ett sätt, men samtidigt så missar man så sjukt mycket genom att bara vara hemma en dag. Vi har prov idag med som jag får göra i morrn ist. Får hoppas det går bra!
Prov ja! Det har vi hela tiden nu känns det som. Denna veckan är det bara ett. Men nästa vecka är det två tror jag, sen är det ett, sen är det två igen.
Det är sååå mycket i skolan nu så man orkar inte mer snart. Jag tycker seriöst synd om oss som går handel med inriktning handel & service just nu! Usch!



Livet går vidare, det vet jag. Även om det kommer ta lång tid så ska jag klara det här.
Vi är verkligen raka motsatserna till varann & det funkar inte i längden, det märktes ju. 
Att såra vet du hur man gör iaf.
Usch! :|

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Uppdaterar senare.

Tack för du finns <3
puss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

du e bättre än de <3

2008-11-26 @ 19:16:21
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Marina

Saknar dig med. hoppas vi ses snart, vi funderar på att komma till nästa helg, där den 5 december eller vad det blir för datum. Kramar

2008-11-26 @ 20:39:33
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0