Måndag & ledig


God morgon får jag väl ta att säga :)

Om det hade vart en vanlig måndag hade jag vart i skolan nu, men nu är det inte det för att vi hade öppet hus i skolan i lördags, så vi har fått måndagen nu som en ledig dag ist!
Skönt! :)

Igår var det söndag & jag gjorde verkligen ingenting. Det blev lite plugg, för vi har 2 prov denna veckan, usch!
Annars blev det nog en ganska bra dag. Att ta det lugnt är det bästa jag vet ibland. Bara ligga i sängen & lyssna på musik eller läsa en bok. Gärna med en kopp te eller varm choklad, MUMS!

Mamma åker snart till jobbet & jag blir ensam hemma, det är så himla skönt! :)

I lördags var det lite fest & här kommer lite bilder där i från :)











Där var lite bilder från en ruggigt rolig fest :)
Tack Ida & Ida längst ner på bilden för en kanonkväll!

Jag längtar till fredag!


Ha en bra dag!
puss ♥




Kommentarer
Postat av: malin

vilken fin blogg :)

älskar dig , de vet du ! <3

2008-11-17 @ 13:33:31
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: malin

jag tycker den e fiiin :P hihi

JAA DE SKA VI VERKLIGEN GUMMAN <3

ÄLSKAR DEJ <3<3

2008-11-17 @ 14:36:39
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0