Skitdag


Åh, det är en himla skitdag idag.
Det började med att jag försov mig, sen rusade jag upp. Skulle gå på toa men innan jag kunde göra det så klämde jag foten i dörren på toaletten när jag skulle stänga den! Så fruktansvärt klantigt, men jag får skylla på att jag inte var vaken än, haha!

Vi har prov i praktisk marknadsföring sen & jag tror eller iaf hoppas att det går bra!
Sen hade jag tänkt att åka hem, för jag orkar verkligen inte ha håltimma i 2 timmar & sen ha en lektion sista timmen. Idag får jag ta lite kompledigt eller nått :D .

I morrn är det torsdag, alltså bara en dag kvar till fredag sen. GUU va underbart!

Nu måste jag kolla lite till på provet :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0