Bra helg, eller!? :)


Hej bloggen & alla människor :)

Nu sitter jag i skolan & det är en sak som är så himla sjuk! Jag har inget att göra. Inget att jobba med. Jag är klar med allt plugg som finns! GUD va skönt det är. Det går inte beskriva känslan :) .
Gjorde precis klart sista historieuppgiften innan praktiken. Sen när vi kommer tillbaka från praktiken ska vi nog inte göra så mycket där :) . Mattekursen är klar, så jag behöver aldrig ha matte mer i hela mitt liv om jag inte vill.
Nu kan man leva livet, åh va underbart!

Som sagt, fredag idag. Jag har körlektion om en halvtimme. Usch, fy & blä! Jag är nervös för jag har fickparkering idag! :( . Har aldrig gjort det i hela mitt liv! Men, det kommer nog gå bra! :) Sen ska jag & bästa Caroline gå på stan en stund. Jag måste verkligen hitta något att ha på mig! Sen är det en engelskalektion, det har vi verkligen inte haft på hur länge som helst. Sen är det bara mentorstid & sen slutar jag :) . Men då händer det grejer! För då ska Pernilla med världens bästa Sanna Magnusson hem för hon ska slinga håret på mig & jag kanske på henne :)) . Sen när klockan slår 16.19 så ska Pernilla åka till sin pojkvän Anthon & tillbringa sin helg där! Artonårsfest blir det oxå, så det ser lovande ut :)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, haha! :) Det tog bara stopp ;)

JO, nu kom jag på! Jag ska visa en bild på Anthon. Han är sjukt lik Björn Gustavsson!


Lika va? :O


Jag bjuder på en cambild med usel kvalitet på mig med! ;)

Nu drar jag! Kanske uppdaterar i helgen någon gång :))

/P

Kommentarer
Postat av: Marina

Dåligt med uppdateringarna

2009-04-24 @ 06:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0