Dåligt med energi

Hejsan!

Nu gör jag det igen. Skriver ett klogoinlägg alltså. Jag blir tydligen aldrig trött på det. Men jag skiter faktiskt i vad folk tycker om det. Jag skriver här för att jag känner för det själv inte för att människor ska bry sig om vad jag skriver & tycker om saker och ting.
Så nu återigen. Jag är så jävla trött på allt. Det känns som jag går i svackor upp & ner jämt nu för tiden & jag börjar bli lite less på det. Ena dagen är allt så förbannat perkekt, nästa så är allt bara skit.
Jag har ingen att vända mig till heller, många bryr sig säkert, men det finns inte en enda man kan lita på längre.

Usch för människor. Jag tycker synd om vissa.

Nej, nu ska jag väl plugga på skiten jag har kvar att göra innan praktiken!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0