I'M SO HAPPY :D


Lycklig är det rätta ordet :)

Det blir bara bättre & bättre! Nu har jag vart hos världens bästa i en vecka (hela påsklovet) & på fredag ska jag till honom igen! :)))) . Förresten, jag har en världens bästa till som är värd att nämnas vid namn & det är Caroline Gustafsson!
TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV LILLA VÄN! :)

Yes, jag gjorde det! Jag fick godkänt på mitt sista jävla matteprov någonsin!

Nästa vecka är det praktik i 5 veckor sen är det bara 3 veckor kvar på mitt näst sista skolår, kanske någonsin :) Får se hur det blir med det!


Nu har vi samhäll med något så kallat prov. Vet inte om det blir muntligt eller skriftligt, men det återstår väl att se :)

/P

Kommentarer
Postat av: carrobarro ;D

åååå!

Tack för att du finns härliga människa! <3

2009-04-14 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0