Halstabletter, nässpray, hostmedicin & film!

Hejsaaaan :)

Idag är jag på lite bättre humör. Igår var jag arg som bara den, ungefär hela kvällen. Hum, undra vad det kunde bero på!? Amanda kanske vet? ;) . Aaah, herregud. Det är ju bara så skrattretande :) . Jag har aldrig känt såhär innan, men just nu är jag bara så himla i mot alla killar som finns. Jag kan fan inte lita på någon längre, för 90 % av alla är precis likadana. Så fega & ynkliga.
Jag hoppas ingen tar något personligt, för så är det inte menat iaf. Det är bara överhuvudet taget. Jag behöver tid, det är allt :)

Usch, jag sitter här hemma när jag egentligen borde vara i skolan. Jag är nämligen sjuk. Feber, halsont & hosta!
Hoppas det inte är någon jävla svininfluensa man har åkt på! :)

Ikväll blir det lugnt. Massa film tror jag. Finns inte så mycket annat att hitta på. Linas kvällsbok går på 5:an klockan 20.00! Den får det väl ta & bli :)


Sjuklingarna ;)

/P


Kommentarer
Postat av: Amandaa

Hahah joo jag förstår precis ;)

Jävlar vad det bubblade om oss igår haha, särskilt dig fjärt ;D

Men det e väl som sagt tid som behövs till allt.

Det blir ialf för mig att se Linas kvällsdagbok ikväll med ;) hehe.



Sjuklingarna.nu ;)



Älskar deJ!

2009-08-25 @ 18:33:25
URL: http://ateenagedreamer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killar är skit..

jag ska inte lägga mig i . men har följt din blogg. så ville bara säga , Skit i honom . han är inte värd det.

2009-08-25 @ 21:04:48
Postat av: PERNILLA

Jaa, killar är väldigt konstiga! :O

Nej, ingen fara! :) Jag känner att jag kan hantera det här nu, iaf till skillnad mot innan :)

2009-08-26 @ 13:58:00
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, väldigt speciella;o

Bra, det tar tid att glömma . Men man måste ge det tid . :) Det har jag lärt mig .

2009-08-26 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0