H&M beställning + glasögonbeställning :)

Heeej :)
Nu är jag här & skriver några rader igen!
Jag kom på att jag har beställt en hel del saker från H&M. Hittade lite av sakerna på onlineshopen så jag tänkte visa lite vad det blev :)

Skor 299:-

Scarf 69:50:-

Topp 149:-

Hårspännen 39:50:-

Skor 129:-

Leggings 99:-

Diadem 39:50:-

Glittereyeliner 39:50:-

BH 129:-

Väska 149:-

BH 129:-

Mössa 59:50:-


Haha, här var lite utav min H&M beställning. Jag räknade ut att jag har beställt för ca 1500 kronor :O

Jag har gjort ett fynd till. Jag är en konstig prick. Jag vill nämligen ha glasögon, fast jag inte ens har dålig syn. Jag vet, jag är helt weird!
Men jag har iaf beställt ett par nu, sen får jag la se hur mycket jag använder dem :)





Favoptic - Forli Svart - 415:-



TACK FÖR MIG SÅ LÄNGE :)

/P

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Gud vilka snygga grejer du har hittat! Jag kollade faktiskt också på de där blåa leopardleggingsarna :D!

Haha vad synd att du inte hann fota killarna, hade varit kul att se hur de såg ut!

Haha såå bra, facebook är alltid en början;)

Pussspuss <3

2009-08-29 @ 17:33:40
URL: http://ellinorehanell.blogg.se/
Postat av: Marina

men inte glasögon pillan, så ute...!

2009-08-31 @ 10:29:38
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0