If you really love something, set it free, if it comes back, it's yours, If not, it wasn't meant to be!

HEEEEJ :)

Nu är jag hemma (borde inte ha åkt hemifrån innan, för jag är fortfarande sjuk) , men vafan man kan ju inte bara sitta & glo in i en dataskärm & kolla på en tvruta hela dagarna. Då blir man ju fyrkantig i ögonen eller nått ;d .
Jag glömde säga vart jag har vart! :O . Jag har iaf vart i Aneby med min andra sjukling ;) Vi var uppe på ASK & kollade på Aneby-Tranås herrlag när dem spelade :) & TRANÅS vann ju - GREAT! ;d .

Jag sitter fortfarande & funderar på om jag ska gå till skolan i morrn. Känns lite dumt när jag har vart ute idag & inte går till skolan i morrn. Men samtidigt har jag bara 2 lektioner i morrn, en på morgonen & en på eftermiddagen! :( . Men får la se i morrn bitti :D .


Just det ja, min rubrik - som jag har snott från Malin & som jag tycker passar mig alldelses ypperligt måste jag bara skriva här en gång till ; If you really love something, set it free, if it comes back, it's yours, If not, it wasn't meant to be!

Stämmer äckligt bra :))

Haha, här kommer en bild på mig! SE DET SOM EN BONUS ;)



Jag vill se livet ur min egen synvinkel!

HA DET BRA :d

/P

Kommentarer
Postat av: Natte

ohh thanks!:D Men måste nog säga att vi alla nog är överrens om vem som var pangbruden på modevisningen!;O

2009-08-26 @ 22:58:56
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0