Julfest 1:a augusti 2009!

Hej!
Nu är det söndag igen & jobbardag i morrn. Bara 2 veckor kvar att jobba nu, det känns sjukt skönt. Sen efter sommaren har jag MASSA pengar!

Igår var det lördag & jag var på julfest hos min vän Vikor Möller. Jaa, jag vet, det låter helt sjukt. Men julfest var det. Julmat & julklappsutdelning. Själv fick jag ett grishjärta i julklapp, mycket välförtjänt klapp, inte sant!?
Det var en trevlig kväll!


Idag har vart en sjukt jobbig dag. Jag bara gråter & gråter. Har inte en aning om vilka som läser min blogg. Men dem som känner mig vet precis varför. Det är inget jag tänker skriva om här & nu. Livet går väl vidare, men jag fattar inte att det ska ta så lång tid! :(

Om man bara kunde hitta den man vill leva resten av sitt liv med nu så skulle jag fan inte tvivla på att ta den chansen.
Jag vet vem jag vill vara med för resten av livet redan nu, men jag vet att det inte kommer hålla så länge jag bor här & han där.
Usch, jag bara klagar hela tiden. Förstår verkligen om den här bloggen inte är rolig att läsa längre. Eller om den ens har varit rolig att läsa vet jag ju inte.

Nu ska jag iaf ringa & prata med min vän Amanda!
Uppdaterar kanske någon annan dag om jag har tid!

TISDAG 4/8!

/P

Kommentarer
Postat av: elina

ååå.. tänker på dej sötis!! hoppas du mår ok. stor kram

2009-08-04 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0