There is no time for us!

Hejsan, goddag, tja, tjo eller vad du vill!
Snabb uppdatering´, för jag är trött & ska på träning snart.

Helgen var helt okej. Tjänade lite pengar iaf. Jag var nämligen barnvakt åt min systers 2 barn mellan lördag morgon & söndag kväll. En på 2 år & en på 3!
Ganska jobbigt faktiskt. Men rätt kul oxå :) . Dem är söta dem små liven.

I morrn är jag ledig från min enda lektion. Så hela min tisdag kommer gå åt till att plugga & göra klart alla inlämningar jag redan har! Helt sjukt vad mycket det kom på en gång.
Menmen, det är väl bara att göra dem :) .

Nu ska jag vila lite innan träningen. Men uppdeterar kanske ikväll.

/P 


Kommentarer
Postat av: Marina

Snart får du komma och tjäna pengar som barnvakt här..(jag är alltid ute). Kram

2009-08-31 @ 18:51:19
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0