I'M SO MUCH BETTER WITHOUT YOU! ;D

Okej, klockan är 12.15 & jag sitter här i min förbannade morgonrock! Kan någon göra mig frisk snart!? :) JAG BER!
För att klaga lite till så har jag hostat ungefär konstant hela natten & åhhh va det är synd om mig, eller!? ;) Haha! Nejdå. Men det går nog över snart! :)

Idag är det onsdag & jag har inte vart i skolan en enda dag den här veckan. Jag börjar nästan längta dit lite :O . Konstigt nog :)
Under dessa dagar har jag haft tid att kolla väldigt mycket på tv & film, vilket jag aldrig har tid till annars. I vanliga fall är det träning måndag, tisdag, torsdag. Onsdagar händer alltid något annat & i helgen är det oftast fest eller så händer något annat kul :) . Men nu har jag iaf unnat mig själv lite filmer & det känns bra! :) Jag har liksom tagit igen mig lite. 

Nu tänkte jag lägga in lite bilder i från när Amanda & jag var i Gränna nu så det blir lite liv i den här bloggen :) Den känns ganska fattig & B nu ;d

























Nu orkar jag inte lägga in mer bilder :) Men det blev lite mer liv i bloggen iaf ;D
Ha en bra onsdag, för det ska jag ha :))

/P


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Heej nämen har du blogg? :D

Haha jaadu, så fort jag har tagit en ;)

Vart är killarna ni träffade i gränna då sötnos? ;D

Pusssss <3

2009-08-26 @ 15:22:13
URL: http://ellinorehanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0