You told me there's no need to talk it out .

Torsdag var det idaaag ja & här sitter jag & är sjuk fortfarande :@ . Vafan är det här!? Ingen svininfluensa hoppas jag! :)
Jag har nog aldrig vart så jävla svettig som jag var idag när jag vaknade! Helt sjukt alltså!

Haha, för att prata om lite annat så har jag inte så mycket att prata om. För jag kan ju inte påstå att det händer så jävla mycket när man är sjuk ;) .

Åhhh, jag ska till tandläkarn i Jönköping i morrn & då har jag bestämt mig för att mamma & jag ska ut & äta, sen ska jag fan köpa ett par converse! Ett par helt vanliga svart/vita! :)

                                                                                                        


Sen på kvällen ska jag köra mamma till Tranås för hon ska på kräftskiva på pastejköket ;) Haha! Sen ska jag köra hem henne, onykter & dan! Får la se hur det går! Hahha.

Match i morrn med ja! Åhh, jag vill verkligen vara med :( . Men det känns väl inte så jättesmart att vara med när man är/har vart sjuk i en hel vecka kanske! Jävla skit. Jag hade verkligen sett fram i mot den matchen. Den är hemma med & allt. Aja, det kommer väl fler & då ska jag fan ta revansch ;) .

Nej, nu får jag sluta skriva. Måste äta något. Har inte ätit sen igår vid typ 8 på kvällen, så ja, det är nog dags snart ;)


Hahha, pernilla wedenhag hittade en bild på mig & kusin i från släktträffen i våras ;)
Jag bjuder på den ;)

/P

Kommentarer
Postat av: Natte

SLUTA! Du ska veta att du har ett sånt där naturligt vackert utseende och jag är INTE den som bara snackar! Säger verkligen det jag menar:D Sötjävel haha (börjar låta lite lesbiskt här^^) haha:D Btw tittade på exakt sånna skor i förrgår:) Skulle dock behöva ett jobb först:S

2009-08-27 @ 15:08:55
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0