En viktig del i en människas liv; KÄRLEK

Hejsan!

Jag sitter i skolan. Försöker att faktiskt göra klart mitt religionsarbete! Det går sådär bra. Jag är klar med mitt naturarbete nu iaf. Det känns som en lättnad. Men det här religionsarbetet kan ju ta sig i röven, för jag orkar inte tänka. Det blir inge bra iaf. Men jag antar att det bara är till att försöka. Om det inte är inlämnat på torsdag innan klockan 00.00 så är jag körd! Därför blir det nog till att sitta uppe hela natten i natt & hela nästa natt.
För på torsdag har jag banne mig inte tid med att sitta vid någon dator. För då har 3:orna sin årliga julmiddag på statt! :)
Det ska bli riktigt roligt faktiskt! Dans, mat och framförallt underbara människor!

Idag var en sådär bra dag, redan i från början!
Mamma väckte mig. Jag var lite sur på henne för att hon gjorde det. Hade kunnat sova längre & hade framförallt behövt sova längre! Men det är ju skitsamma nu.
Åkte med henne in till stan sen & nu sitter jag ju då som sagt här vid datorn. Jag får liksom inget gjort. Sitter bara & tänker på massa annat hela tiden.

PÅ HAN, som jag inte nämner namnet på. Usch det är outhärdligt! Jag har känt hela tiden att kanske faktiskt kan bli bra. Han skulle passa mig väldigt bra som kille tror jag. Vi har väldigt mycket gemensamt. Men jag har börjat tvivla. Jag känner att jag vill, men att jag inte vill vara för på.
Vad gör man då?
Oj, vilket I-landsproblem jag har! Det är ju pinsamt nästan. Men i alla fall så tar det på mina krafter att jag har börjat tänka såhär igen. För det var längesen jag faktiskt kände att det skulle kunna bli något med en kille. Jag har väl hoppats, men inte såhär. Det är något speciellt & jag har känt ända sedan jag la märke till honom.

Jag ska i alla fall träffa Elin Primeus på stan nu, underbara människa! Jag är väldigt glad att jag har lärt känna dig :)

Ha det bra så ska jag försöka mig på ettt mer positivt inlägg en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv. åh tack så hemskt mkt!

2009-12-20 @ 16:36:21
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Marina Bengtsson

Dags för uppdatering...

2010-01-07 @ 22:06:24
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0