KÄR & GALEN!

Mina kära vänner, livet är på topp. Jag är verkligen superglad över allt som händer & sker nu! :) För en gångs skull ju.
I mitt förra inlägg var jag ju inte helt tyst om att jag har gått & kärat ner mig. Eller, nej. Jag är inte kär. Jag är bara helt såld.
I natt har vi i haft luciafirande med alla 3:or på skolan. Detta är en tradition här i Tranås. Man lussar för sina lärare, mitt i natten. I natt var vi & besökte Ewa & Lise-Lott vid halv 5, dem blev jätteglada över att se ett gäng med fulla ungdomar ;)
Sen åkte vi tillbaka in till stan i från Norraby som det så fint heter där våra lärare bor. Sen festade vi med barn&fritidsprogrammet resten av morgonen :)

Det var en så himlasjuktsupermegabra natt :)

& jag är supermegakääär tror jag. Jag tror det går bra. Eller jag vill tro det iaf!

Nu ska jag vila lite.


Uppdaterar en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0