Överraskning!


Lördag morgon :) . Jag sov bredvid pojken i natt, mycketmycket mysigt!

Jag är världens lyckligaste tjej, för jag har en sååå himla romantisk pojkvän!
Överraskningen jag pratade om har han berättat för mig nu.
Klockan 14.00 börjar det med fotbad, fortsätter med bad & grejer. Under tiden som jag ligger i badet så ska han laga middag & efterrätt till mig! Romantiskt va!? :)))

Nuuu är klockan dags tydligen, för han börjar förbereda! :O
Nu ska jag gå & ha världens mysigaste dag!

Skriver nog i morgon! :)


/P

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack. de är verkligen något speciellt med den bilden, älskar den!

2009-03-01 @ 19:34:07
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0