Skooooor!


Hej, pernilla här :)

Dagen idag har börjat rätt bra. Jag har ätit frukost - gröt till & med!
Nu sitter jag & pillar lite i photo shop, reslutaten blir väl sådär. Men det är ju inte mina kunskaper i ps jag vill visa utan dessa underbara skor från Nilson!

Nilson har massa nya snygga skor nu till våren. Kolla in deras hemsida.
De blå från Vagabond tycker jag personligen är väldigt snygga, inte speciellt dyra heller.
Dessa förväntas komma ut i butik runt de sista dagarna i februari.

Conversen är ju en klassiker. Jag älskar dem. Det går verkligen att variera dessa skor till nästan vilket klädesplagg som helst.
Årets converse är lite annorlunda. Jag har testat dem i butik. Dem är mindre i storlekarna, alltså lite trängre med gud så nätta! Man känner knappt att man har en sko på foten. En riktigt vår & sommarsko skulle jag säga.
Lite dyrare än Vagabonden med lätt en sko att lägga pengar på.



Nu ska jag plugga på körkort & historia sen städa lite med :)
Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0