2009 - Nytt år med nya möjligheter!


Hej bloggen & alla läsare!

Nu är jag på fötter igen. Hemma efter massa sjukt bra dagar hos Anthon.
Hoppas dina dagar har vart bra nu efter nyårsafton.

Mina har vart perfekta.
I torsdags kväll mycket snabbt bestämdes det att jag skulle åka till Anthon.
I fredags var vi inne i Växjö. Var på bio - Det o.....
I lördags var en lugn dag. Vi var ute & gick lite. Åkte skridskor på sjön med Anthons kompis Tex, sen blev det någon bra film :)
Söndagen var slapp. Vi handlade lite, sen bakade vi en SJUKT god blåbärspaj! :)
Idag gick vi upp ganska sent, åt lite, kollade på en film & sen åkte jag hem.
Tråkigt!

Bilder kommer här;


Fint hemma hos mig!


Is med text :)


Mästerverket! Min fetknopp till vänster & Anthons framåtlutade tunnis till höger :)


Allt är perfekt!

Nu sitter jag här, har duschat & lite - SKÖNT!



I morrn blir det lugnt på dagen, sen på kvällen blir det lite fest hos Carolina Norén, kul!
Har saknat er mina vänner.

Wiiiie!
Jag är en sjukt lycklig människa - yes, livet har sina upp & nedgångar!

Uppdaterar i morrn igen!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Max

Nu ska jag fråga en dum fråga? anthon pojkvännen i ditt liv :D

2009-01-05 @ 22:07:24
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/
Postat av: Anthon (:

Mycket fin tavla :X <3

2009-01-05 @ 22:08:07
Postat av: malin <3

DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDU !



du vet att jag älskar dig

2009-01-05 @ 23:24:49
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0