3 Veckor!

Hej blogggen! :)

Slapp dag! Hål i 3 timmar, då jag & Carro spenderade tiden uppe på stan. Där åt vi, kollade lite & beställde klipptid till mig.
Det är detta jag nu behöver hjälp med! Jag har inte en aning om hur jag ska klippa mig. Har sjuk ångest.

Jag funderar på att klippa page & sen klippa upp det ganska mycket i mot vad jag har nu.
Meeen, sen kommer den stora frågar, passar jag verkligen i page?
Det känns som om jag kommer förstöra håret lite om jag klipper page, för jag har sparat nu & vill spara ännu mer & om jag klipper av det måste jag spara ännuännu mer!

Om jag inte ska klippa page så ska jag klippa upp det & bara tunna ut det. Ungefär som jag hade under cabarén i 8:an för er som kommer ihåg. Jag trivdes i det faktiskt.

RÅDGIVNING FOLK;
Page eller inte page?



3 veckor med Anthon idag :X hihi!
Inte jättemycket att hänga i julgranen, men det är ju alltid en början för alla! :)

HELGEN BLIR GREAT! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle säkert passa i page,!:))

alla behhöver vi förändring någongång,

och det växer ju ut ifall du inte blir nöjd(A)

Så go for it(;

<3

2009-01-20 @ 18:06:27
Postat av: Anonym

glömde nämna namnet, haha

2009-01-20 @ 18:07:17
URL: http://thisismylife-lalla.blogspot.com
Postat av: ANNAMELLITA

Det är så svårt det där med håret, för man är ju så rädd om sitt hår och det är ju inte kul om det inte blir bra. page blir ju himla skillnad på dig och du måste platta det varje dag för att få det bra, men det kan ju å andra sidan bli grymt snyggt! :)



Klipp inte page om du inte verkligen vill gumman!



En vecka kvar till en månad nu då sötis! :)<3

2009-01-20 @ 21:48:25
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0