Återblick


Jag kollade in kenzas blogg innan när jag inte hade något att göra & såg att hon hade lagt upp gamla bilder sedan några år tillbaka på sig själv. Då fick jag för mig att kolla om jag kunde hitta lite gamla bilder på mig, iaf bilder från 7:an till 9:an & jag lyckades.
Nu tänkte jag att du skulle få se dem ;) , spännande va?


Miriam & jag någon gång i 8:an!


Jobb på rallingsås!


Mer jobb på rallingsås!


Inplastning på rallingsås! ( Du märker väl att jag & Miriam hade väldigt kul när vi jobbade? ;D )


Jag & Linus! Observera våra oerhört snygga poser! ;)


HAHA, modellerna! ;)


Cabaré-klädprovning! :):)


Hum, godisgris!? Nej, jag vet faktiskt inte vad jag gör. Jag antar att jag var FJORTON år då eller nått! *-)


Haha, Miriams moped & mopedhjälm, dessa blev det ett par resor med ;)


Temadagarna var ändå rätt roliga! ;D


Nathalie, jag & Miriam i Jönköping. Jag lovar; Vad som helst kunde hända! :)


BILD.


Dagen innan skolavslutningen i 9:an! SKOLTRÖTT!? Svar ja.


Haha, Miriam & jag hade för oss rätt mycket lustiga saker faktiskt! *-)


Pernilla & Miriam!


Pernilla & Carolina :)


Gårdsgäng, galet kul!


Lucia 2007!


Lucia 2007!


Haha, detta får bli sista bilden!


Sjuka bilder, men ack va kul jag har haft i mitt liv!
Hoppas du fick dig ett gott skratt, för det fick jag iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Alltså, jag skrattar hela tiden när jag ser dehär bilderna :D, vi hade RIKTIGT kul där alltså!

Du är så goooooooo! <3

2009-01-14 @ 16:39:27
URL: http://mirremurr.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiiiiinus

Mohah, fan va skoj o see! :> hjärtahjärta

2009-01-14 @ 22:23:23
Postat av: PERNILLA

Haha, jaaa Linus, vi var snygga då!

Fast det är vi ju nu med iof ;>

2009-01-15 @ 09:44:19
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0