En trött pernilla .

Oyes, jag är trött, väldigt trött!

Idag har vart en bra dag. Jag vaknade, med Carro vid min sida. Vi åt frukost. Färgade håret på varann. Carro åkte hem. Jag var ute & gick. Jag slöade framför datorn. Jag slöade lite till framför datorn & så lite till. Jag åt mat med min familj. Jag slöade lite till framför datorn & nu sitter jag fortfarande & slöar framför datorn!

Bra beskrivning av min dag tycker jag :X .
Antagligen blir man trött av att sitta & slöa framför datorn, så jag ska nog gå & lägga mig nu!

BTW!
Min kära pojkvän gav mig tips på bra band!
Ladda hem album med;

♥ Boys like girls
♥ 30 seconds to mars
♥ Anberlin

Sjukt braaa! :X

Nu ska jag sova, så, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0