Frågor & svar


Vem/s:
är i rummet med dig: Ingen
fick du senast sms av: Carolina Norén
tänker du på nu: Anthon 
pratade du senast i telefon med: Sannut (:
hus var du senast i: Vårat! 
önskar du var med dig nu: Anthon!
är din favoritsläkting: Min farmor
i din skola går dig mest på nerverna: Alla fjortisar

Var:
går du i skolan: Holavedsgymnasiet
är din mobiltelefon: Bredvid mig
är din mamma: Nere
sover du: I min säng på mitt rum 
handlar du mest: På ICA eller Konsum
fick du tag i tröjan du har på dej: På Cream
åkte du senast bil: Igår
i ditt rum är du: Jag är inte på mitt rum 

Vad:
åt du senast: En bulle 
drack du senast: Kaffe
är det för färg på dina byxor: Svarta
är den närmaste saken som är blå: En penna bredvid mig 
gillar du mest med skolan: Att det är rätt bra lärare
har du på fötterna: Strumpor 
är din favorit färg: Svart & grönt
film såg du senast: Hundtricket
hör du just nu: Musik

Har du någonsin:
Sovit i en annan säng: Ja, det har jag
Tyckt att din kusin är het: Hhaa, nej!
Sovit naken: Yes
Kört över hastighetsgränsen: När jag har övningkört, ja 
Målat om ditt rum: Nej, men  tapelserat
Dansat framför en spegel: Har jag nog
Fått hicka: Det med!
Stulit pengar från en kompis: Nej, verkligen inte 
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Nej
Varit i slagsmål: Nej
Smugit ur ditt hus: Jaa
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Det med! 
Hånglat med en främling: Jaa
Saknat någon: Jaa, mycket!


JAG HAR TRÅKIGT . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0