Hata, är det rätt ord?

Jag vet inte vart jag ska börja. Eller sluta. Livet är bara upp & ner just nu.
Ena stunden är det skitbra, nästa stund är det helt jävla meningslöst att ens finnas på denna jord.
Jag orkar inte att det ska vara så.
Någon mer som känner som jag? Någon som kanske förstår ens lite vad jag pratar om? Okej. Jag tror alla vet vad jag pratar om. Alla tjejer i min ålder har det såhär ibland.
Men för mig är det nog såhär jämt. Jag fattar inte :( . Åhhhh.



Aja! Jag har klippt mig idag iaf. Det blev faktiskt mycket bättre än jag hade tänkt mig. Sjukt bra frisör det där.
Lägger in en för & efterbild sen senare när jag har stått framför kameran & posat lite ;)

Jag har nog världens gulligaste pojkvän! :X
Han ringde nyss & så frågade jag vad han ville typ & då sa han att han bara ringde för att höra min röst :$:)
Åhhh, jag tycker om DIG masssor! <3

Nu ska jag göra något vettigt, typ läsa bok som ska vara utläst om några veckor :O

Kommentarer
Postat av: Miriam

Alla har det nog så ibland tyvärr, men vissa perioder kan vara outhärdliga.. /: <3

2009-01-22 @ 19:35:54
URL: http://mirremurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0