Relationship!?

Wiiihu, ännu en skolvecka har snart gått, helt sjukt skönt.
Torsdag idag, alltså bara en lektion för min del. Mamma & jag åkte in lite tidigare idag för jag skulle ha utvecklingssamtal!
Det gick väl ganska bra tror jag. Jag tänker inte uttala mig om mina betyg här, dem behåller jag för mig själv :)
Men jag kan ju säga så mycket att de va bra iaf, så bra så att jag är nöjd (:

I morgon är det fredag igen, så underbart skönt & helgen ska jag tillbringa med min älsklingsanthon.
Förresten! I morrn är det den 30:de. Vilket innebär att Anthon & jag har vart tillsammans i 1 månad! :$ .
Jag är såååå lycklig & så fruktansvärt kär - kärare & kärare blir jag!



Distansförhållanden fungerar bra. Bättre än ett "vanligt" förhållande ibland tror jag.
Man lär sig att sakna, på riktigt. Längtan för varandra till något som kallas kärlek. Som allt har nog ett distansförhållande både för -och nackdelar, men just nu så kan jag bara se fördelar. Man behöver sakna varandra för att sedan bara tycka om varandra ännu mer.

Allt fler blir tillsammans efter att ha träffat varandra på internet. När jag var yngre kommer jag ihåg att jag hörde flera gånger att det var mest bara människor i min ålder med föräldrar som inte brydde sig så mycket som träffade okända killar & tjejer från internet.
Idag tror jag inte att det har ett dugg med det att göra. Att träffas efter att ha börjat skriva på internet vilket sedan kanske har gått vidare till sms:ande & sedan till telefonsamtal är inte ovanligt i dagens läge.

Jag vet många som har träffat någon via internet, jag själv är en av dem & det är verkligen inget jag skäms över. Tvärtom! Jag tror säkert att det finns bra saker med att träffa människor från andra ställen, med annan bakgrund & med annan livsstil. Bara man vet vem det är man ska träffa så det inte är någon äcklig gammal gubbe som kommer & våldta en så är det lugnt.  

Oj va långt det blev, var inte riktigt meningen kanske.
Jaja, det var skönt att skriva av sig lite.

Kommentarer
Postat av: marina

jag träffade Peter genom internet och se på oss, vi har barn och är lyckliga! ni är söta ihop... Grattis till 1 månad i morgon

2009-01-29 @ 21:59:23
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0