Jobbiga söndagar!

Hej!
Jag ska vara kortfattad!

Om jag sammanfattar min helg med ett betyg blir det; BÄST!
Men det var dock bara fredagen som var bäst. Både lördagen & idag har sugit stenhårt!

Menmen, sånt är livet ibland.



Jag längtar tills i helgen, mer än något annat just nu.
Jaaa, jag tjatar om Anthon hela tiden, men jag kan inte hjälpa det. Jag är kär. That's it.

Har försökt mig på photoshop lite nu ikväll.
Gjorde lite stuff, blev inte så bra som jag tänkt mig, men jaja!



Nu ska jag gå & lägga mig!
Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

SVAR:

Tack gumman, jag blev såå shoppingsugen. Synd bara att jag inte hinner få kläderna till fredag ;) :P om det blir ferre såklart :D <333

2009-01-20 @ 11:52:50
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0