LARS WINNERBÄCK!

Hur sjukt galet bra är han inte då?
Åhhh va jag älskar denna människa, Lars Mattias Winnerbäck . Han är något slags under. En människa utan dess like. Jag är i chocktillstånd tror jag.

Dokumentären på 1:an nu ikväll tilltalade mig så himla mycket.

Lasse är precis lika mänsklig som vi är. Han är precis lika nervös som oss när vi ska gå upp & ställa oss på en scen. Han är precis lika självkritisk när det gäller sig själv som många andra människor är. Han är precis som en helt vanlig människa. Lars Winnerbäck skulle lätt kunnat vara min kompis pappa eller nått.
Nej, men det jag menar är att han är så naturlig, så orginell!

Nu i slutet av dokumentären så var det i Linköping. På den konserten var jag i somras & det var så sjukt. Nu när jag kollade, det var som att vara där!
Den konserten är verkligen ett minne för livet. Publiken var som galna, alla kunde texterna, alla sjöng med, alla som var på den konserten älskar verkligen Lars Winnerbäck! 

I sommar är han på både Hultsfred & Peace and Love konserterna så någon måste vi ta tag & gå på! JA MIRIAM, jag syftar på dig!


Från konsert i Norrköping - Himmelstalundshallen 2007!


Sommarturné 2008 i Linköping!


Sommarturné 2008 i Linköping!

Lars Winnerbäck är & kommer alltid att förbli kung.


Kommentarer
Postat av: <33

Jag tycker lätt ni hänkar med till hultan ! Han spelar fyra gånger där, det är värt det! :)

<3

2009-01-15 @ 06:53:31
URL: http://carolinanoren.blogg.se/
Postat av: Max

Hultan ska kanske jag med pååå :D

2009-01-15 @ 07:32:22
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/
Postat av: Miriam

Alltså, jag var så himla glad igår att du as att de var på TV! Hela känslan, att få se bitar av konserten igen gjorde så jag kände mig lika lycklig som då! Och precis som du skriver; han är så mänsklig!

HAHA, angående Hultan, eftersom jag fortfarande (!) inte är 18 utan minisjuttonår, så tror jag inte jag får åka på det, men jag är HIMLANS pepp! P&L låter också så himla kul, vi får sjutton göra de alltså :D kort o gott - JAG ÄR PÅ!

2009-01-15 @ 10:50:29
URL: http://mirremurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0