Sjukling

Det är tydligen bara att gilla läget..
Jag är sjuk & det suger. Får bara hoppas på att det inte håller i sig.



Åhh, om mindre än 2 månader fyller jag 18! ARTON ÅR. Fattar du?
Jag vill inte bli äldre & jag vill inte att tiden ska gå heller. Livet är perfekt för tillfället ju.

Usch, det skrämmer mig att hela tiden så är man närmare döden. Närmare både tråkiga & helt obeskrivliga saker i livet. Förhoppningsvis så ska man kanske föda ett barn någon gång, det måste ju vara en helt sjuk upplevelse. Men hur kul är det sen när man är 89 & halvdöd? Ska man sitta & tänka på hur man hade det när man var 18 då eller?
Åhh, jag hatar att tiden går.

Saker förändras när tiden går, det är sorgligt. Men sant.

Det är tydligen bara att gilla läget..

Kommentarer
Postat av: Max

Krya på dig :)

2009-01-14 @ 20:19:08
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0