Söndag med massa blåbärspaj :X


Heeeeej bloggen (:
Dålig uppdatering nu ett par dagar, men älsklingsanthon har vart här (:

Nu kom jag precis hem efter att ha lämnat honom på stationen. Tråååkigt.
Jag hoppade in på konsum nu när vi var i Aneby & köpte lite ingredienser till en sjukt god blåbärspaj som Anthon & jag bakade när jag var hos honom förra gången! (:

Så nu ska jag gå & hjälpa mamma med lassagne som blir middag idag, sen ska jag baka min underbara blåbärspaj :)

Bilder från i helgen med Anthon kommer här;






Baby <3



Nu ska jag hjälpa min moder!
Uppdaterar kanske senare :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Pajen måste jag få recept på, vad gott! Var längesen man åt det,,

2009-01-12 @ 09:57:41
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0