Trött på skolan, du med?

Jaaa, jag är väldigt trött på skolan & jag är helt medveten om att jag inte är ensam om att vara det, så det så! :)
Ikväll har jag inte gjort mycket. Åkte med min bror & hans coola A-traktor hem innan (H) , så lite tidigare var jag hemma. Sen blev det en springtur/gåtur ( Fanny, min hund var med & hon är inte så snabb av sig -_- ) & så har jag pluggat lite.
Nu hade jag tänkt att vara tråkig & gå & lägga mig. Klockan är HALV 8, I know! Men jag är sjukt trött!

Jag ska bjuda på en snygg bild på en snygg tjej först ;)


Höhö :)


NATTI!


Kommentarer
Postat av: LOVISA

du är ju för söt pillan! :) <3

2009-01-28 @ 00:50:39
URL: http://lovisita.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0